rick-australie.reismee.nl

Ik ben er

IK BEN ER!

Na 24 uur vliegen naar brisbane en 1 overstap in dubai en 1 tussenstop in singapore ben ik eindelijk in australie. Op vliegveld ging het vrij snel. Alleen heb daar ik daar nog 5 uur moette wachte tot mijn taxi er was om 7 uur gingen we richting noosa een busrit van 2 uur. Na aankomst in noosa opzoek naar een winkel en moeste we allemaal meteen wenne aan dat iedereen links rijd en loopt. De rest van de week hebben we gezocht naar koala niet gevonden, door het park gelopen, de stad in geweest om Australisch simkaart te halen en te activeren en werkschoenen voor op een boerderij want daar ga ik maandag naar toe in het dorp goomeri.

Reacties

Reacties

Antorita

Veel succes maandag op de boerderij, en goed links kijken hé.
Die koala's komen nog wel......
Alaaf uit carnavalend Maas&Waal

lester

leuk om te horen dat je het nu al naar je zin hebt,
leuke foto's op facebook trouwens
laat snel wat van je horen

John

Rick, wij zijn benieuwd naar jouw ervaringen op de boerderij. Foto's zijn mooi. Vooral die met de koala en kangaroe. Wij horen wel van jou!!!! Groetjes

Tonny en Fred

Laat het avontuur nu maar beginnen dan na zo'n lange reis.
Veel succes en geniet er van!
Leuk idee van je deze reisblog.

Nini

Wat leuk, dit te lezen en je zo te kunnen volgen!
Zet hem op en keur mijn vriendschap eens goed op Fb! Want op één of andere manier, ben ik die vriendschap verloren. ;)
Succes en ik blijf je volgen!
NB. Ik ben wel een beetje jaloers op jou hoor, als ik die foto met die koala zie. Ik wil ook!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active